f AC SU - Ekološki problemi građana MZ Donji Tavankut - Arhus Centar Subotica
Aarhus centar subotica

AC SU - Ekološki problemi građana MZ Donji Tavankut

25.03.2015

Građani MZ Donji Tavankut obratili su se Regionalnom Arhus centru Subotica sa zahtevom da lobiraju rešavanje problema divlje deponije i zagađenja kanala koji se nalazi na samom ulasku u Donji Tavankut.

Arhus centar je po prijavi slučaj prosledio Servisu za građane (nekadašnji Kontakt centar 024) i izvršio uvid na terenu gde su uočene veće količine otpada u samom kanalu (plastične boce, gume...), kao i nagomilavanje otpada na divljoj deponiji odakle se smeće prostire i na okolne njive.

U četvrtak, 19. marta 2015. godine, iz Gradske uprave Subotica dobijen je odgovor da je prijava zavedena pod rednim brojem 236/2015, te da će se izvršiti uvid u što kraćem roku, a najkasnije do petka, 27. marta. O ovome su informisani građani koji su ih obavestili da su već uočili bagere u otklanjanju otpada iz kanala.

Ovom prilikom Regionalni Arhus centar Subotica apeluje na građane da svoje ekološke probleme prosleđuju Servisu za građane putem telefona na broj 024 626 999, elektronskom poštom preko internet stranice Grada Subotice (http://subotica.rs/index/page/id/7670/lg/sr) ili lično u prostorijama Uslužnog centra Grada Subotice. Za pomoć kod prijave slučajeva mogu se obratiti Arhus centru na telefon 024 554 600 lokal 127 ili putem mejla aarhussu@openunsubotica.rs

 

Povratak...